twin up! konceptas – įkraunamas hibridinis miesto mažylis

2013-11-21

Gamintojo nuotrauka
twin up! konceptas – įkraunamas hibridinis miesto mažylis

    Netrukus duris atversiančiame Tokijo automobilių salone Volkswagen pristatys įkraunamo hibrido twin up! konceptą. Pagal hibridinių automobilių degalų sąnaudų skaičiavimo metodiką, šis keturvietis miesto mažylis turėtų pasitenkinti vidutiniškai 1,1 l dyzelino 100 km kelio.

    Tokijuje pristatomas mažylis turi kilmingą pirmtaką – jo dyzelinio ir elektrinio variklių tandemas bei DSG pavarų dėžė kilę iš superautomobilių kategorijai priklausančio ekonomiškaiusiu pasaulio automobiliu laikomo Volkswagen XL1.

    Po naujojo twin up! variklio gaubtu sumontuota bendros 55 kW galios variklių pora, kurią sudaro 35 kW pajėgumo 0,8 litro darbinio tūrio TDI dyzelinis variklis ir 35 kW galios elektros motoras. Judesį paskirsto DSG pavarų dėžė. Po galine sėdyne ir bagažinėje patalpintą akumuliatorių bloką sudaro 8,6 kWh talpos ličio jonų eigos akumuliatorius ir 12 V akumuliatorius, skirtas automobilio maitinimo ir elektros sistemoms. Be to, šalia glaudžiasi ir 33 litrų talpos degalų bakas.

    Važiuodamas hibridiniu režimu, Volkswagen twin up!, vertinant pagal NEDC metodiką, 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 1,1 l dyzelino ir į aplinką išmeta 27 g/km CO2. Važiuodamas vien tik elektra, šis automobiliukas gali įveikti maždaug 50 km atstumą. Maksimalus važiavimo vien tik elektra greitis siekia 125 km/val, o įsibėgėjimas iki tokiam mažyliui įprastų 60 km/val trunka 8,8 s. Maksimalus hibridinio režimo greitis kiek didesnis – taip galima skrieti ir iki 140 km/val greičiu, išvystant iki 215 Nm sukimo momentą. Persijungimas iš hibridinio į elektrinį režimą atliekamas vienu mygtuko paspaudimu.

    Parodai skirtas egzempliorius nudažytas priklausomai nuo aplinkos apšvietimo atspalvį keičiančia balta spalva. Salono elementai – taip pat balti.