Pirmoji „Toyota Racing“ Prizinė Vieta

2012-09-03

Gamintojo nuotrauka
Pirmoji „Toyota Racing“ Prizinė Vieta

Jau per antrąsias FIA pasaulio ištvermės čempionato lenktynes po įnirtingos kovos WEC šešių valandų trukmės lenktynių trasoje Silverstoune, Didžiojoje Britanijoje, „TOYOTA Racing“ užsitikrino antrąją vietą ir pasiekė greičiausią rato apvažiavimo laiką.

„Toyota“ komanda (Alex Wurz, Nicolas Lapierre ir Kazuki Nakajima), lenktyniavusi su patikimu ir greitu „#7 TS030 HYBRID“, visapusiškai panaudojo šio automobilio privalumus ir per visas lenktynes važiavo priekinėse gretose.

Per rytinį apšilimą geriausią laiką pasiekęs Alex startavo iš trečiosios pole pozicijos, tačiau netrukus jis išsikovojo antrąją poziciją, kai „TOYOTA HYBRID System – Racing“ ryžtingai padidino apsukas pasirodžius žaliai vėliavėlei.

Vos 21-ąją lenktynių minutę jis aplenkė savo varžovą, drąsiai išsiverždamas į priekį. Toliau atkaklią kovą dėl pergalės su „TS030 HYBRID“ bolidu tęsė Kazuki. Kazuki puikiai susidorojo su jam tekusia lenktynių atkarpa, tačiau jam sukliudė saugos automobilio epizodas po dviejų valandų nuo starto.

Kova su „#1 Audi“ dėl lyderio pozicijos vis stiprėjo, ir, pasiekus pusiaukelę, Kazuki buvo trumpam aplenktas, bet per akimirksnį po vieno posūkio jis vėl pirmavo.

Netrukus bolido vairą perėmė Nico ir toliau kovojo trasoje, greičiausiai apvažiuodamas lenktynių ratą (139-ąjį). Tuomet už „#7 TS030 HYBRID“ bolido vairo sėdo Alex, kuriam liko įveikti paskutinį etapą, t. y. mažiau nei dvi valandos.

Alex apvažiavo seriją greitų ratų, atsiplėšdamas nuo trečiąją vietą užimančio automobilio. Turėdamas tokią persvarą, jis galėjo trumpam sustoti boksuose, papildyti kuro atsargas ir per sekundę vėl grįžti į trasą, likus mažiau nei 30 minučių iki lenktynių pabaigos.

Be jokių problemų jis kirto finišo liniją nuo lyderio atsilikdamas 55,675 sekundės ir iškovodamas komandai pelnytą pirmąjį apdovanojimą ant prizininkų pakylos (ir kartu WEC taškus).

Kitas išbandymas „TOYOTA Racing“ komandos laukia per rugsėjo 15 d. vyksiančias WEC šešių valandų trukmės lenktynes San Paule, Brazilijoje, „Interlagos“ trasoje. Čia už bolido vairo sėdės Alex ir Nicolas.

„TS030 HYBRID #7“ (Alex Wurz, Nicolas Lapierre, Kazuki Nakajima) Apšilimas: 1-oji vieta (1 min. 47,398 sek.), 4 ratai. Lenktynės: 2-oji vieta (+55,675 sek.), 194 ratai, 8 sustojimai boksuose. Greičiausiai apvažiuotas ratas: per 1 min. 44,059 sek.

Alex Wurz: „Užimta antroji vieta – puikus rezultatas. Tai tik antrosios mūsų lenktynės praėjus aštuoniems mėnesiams nuo mūsų pirmojo pasirodymo. Be to, mes kovojame su varžovu, turinčiu daugiau nei dešimt metų siekiančią patirtį. Norėdami laimėti, turime viską optimizuoti. Tačiau yra nuostabu dar labiau motyvuoti savo komandą. Mes parodėme tikrai puikų greitį ir pademonstravome savo hibridinės technologijos veikimo savybes.“

Nicolas Lapierre: „Žinoma, esu patenkintas šiuo rezultatu ir didžiuojuosi pirmąja komandos prizine vieta WEC lenktynėse. Mano dviguba užduotis nebuvo lengva. Man nesisekė situacijose, kai susidarydavo spūstys. Mūsų greitis šiandien tikrai buvo geras. Automobilis su mūsų nauju aerodinaminiu paketu pateisino mūsų lūkesčius. Nuolat ir atkakliai lipome varžovams ant kulnų. Mūsų greičiausiai apvažiuotas ratas rodo mūsų galimybes. Tikimės iki sezono pabaigos laimėti lenktynes. Manau, jog galime tai padaryti. Tai bus planinė užduotis.“

Kazuki Nakajima: „Aš iš tiesų esu patenkintas šiuo rezultatu, nors mes visi trokštame atsidurti ant aukštesnio nugalėtojų pakylos laiptelio. Gerai kovėmės su savo varžovais. Buvo išties smagu varžytis su Benoîtu Treluyeriu. Manau, jog kiekvienas matė, kaip puikiai veikia mūsų „TOYOTA HYBRID System – Racing“. Nors kartais ir būdavo ankšta, man tekęs lenktynių etapas buvo sėkmingas, automobilis buvo puikiai subalansuotas. Mums buvo svarbu švariai lenktyniauti ir pasiekti savo pirmąjį apdovanojimą ant nugalėtojų pakylos. Mums reikia šiek tiek pasistūmėti į priekį, bet mes pasirengę kitam žingsniui.“

Yoshiaki Kinoshita, komandos vadovas: „Esu patenkintas šiuo rezultatu. Mes ne tik įrodėme, koks greitas „TS030 HYBRID“, greičiausiai apvažiuodami lenktynių ratą ir finišuodami ant prizininkų pakylos jau per antrąsias mūsų lenktynes, bet ir nepatyrėme jokių problemų per visas lenktynes. Tai garbė visiems, esantiems čia, trasoje, ir kartu esantiems už trasos, TMG, Automobilių sporto padaliniui Higashifuji ir TMC hibridinių modelių skyriui. Vairuotojai visąlaik įnirtingai kovojo ir padovanojo gerbėjams iš tiesų įdomias lenktynes. Žinoma, visuomet svajojame apie aukščiausią prizinę vietą, tačiau šįkart ji atiteko „Audi“. Taigi sveikiname juos. Laukiame susitikimo su jais dar kartą per lenktynes Brazilijoje.“

Apie „TOYOTA Racing“ FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionate

Pirmą kartą FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionate „TOYOTA“ dalyvavo 1983 m. Tai buvo ilgo dalyvavimo ištvermės lenktynėse periodo, apėmusio kelias Le Mano 24 val. trukmės lenktynių trasos konfigūracijas, pradžia. „TOYOTA“ automobiliai dalyvavo 14 Le Mano 24 val. trukmės lenktynių; iš viso jose lenktyniavo 38 automobiliai. 2012 m. „TOYOTA“ grįžo į ištvermės lenktynių trasą ir FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionatą kaip visateisė dalyvė su hibridiniu „LMP1“ klasės automobiliu „TS030 HYBRID“. Važiuoklę sukūrė ir pagamino „TOYOTA Motorsport GmbH“ (TMG), iš kurios radosi lenktynių komanda. TMG ‒ buvusi „TOYOTA“ pasaulio ralio ir „Formulės 1“ gamyklinių komandų buveinė. TMG buvo atsakinga už „TOYOTA TS020“ („GT-One“) dizainą ir veikimą Le Mano lenktynėse 1998–1999 m. Dabar TMG derina automobilių sporto veiklą su nauja kryptimi kaip aukštos klasės inžinerinių paslaugų teikėja trečiosioms šalims, taip pat kaip „TOYOTA“ narė.

www.toyotahybridracing.com

www.toyota-motorsport.com

www.facebook.com/toyotamotorsport