„Volvo“ pradėjo elektrinių sunkiasvorių sunkvežimių prekybą

2022-05-02

Gamintojo nuotrauka
„Volvo“ pradėjo elektrinių sunkiasvorių sunkvežimių prekybą

Oficialiai startavo „Volvo Trucks“ sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių užsakymų sistema. Tai svarbus žingsnis, suteiksiantis galimybę klientams įsigyti šių naujos kartos sunkvežimių. 

Nuo šiol priimami visų sunkiasvorių elektrinių „Volvo Trucks“ sunkvežimių modelių FH, FM ir FMX užsakymai. Serijinė gamyba prasidės rudenį ir jos apimtis planuojama palaipsniui didinti. Visi elektriniai sunkiasvoriai bus surenkami nulinės CO2 taršos Tuvės gamykloje, Geteborge (Švedija). 

„Tai reikšmingas „Volvo Trucks“ istorijos etapas. Klientai jau kurį laiką domisi galimybėmis užsisakyti šių sunkvežimių. Iki šiol mes potencialiems pirkėjams ir partneriams siūlėme užpildyti ketinimų įsigyti protokolus, o dabar visa tai galime patvirtinti priimdami užsakymus. Tai svarbus žingsnis pirmyn link elektrifikacijos“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.

Per 2021 metus „Volvo Trucks“ sulaukė daugiau nei 1 100 elektrinių sunkvežimių užsakymų, įskaitant ketinimų protokolus, iš mažiausiai 20 skirtingų šalių įsikūrusių klientų.

Šiuo metu jau gaminamos elektrinės vidutinio svorio „Volvo“ sunkvežimių FE, FL ir VNR versijos. Europoje didžiausia elektrinių sunkvežimių paklausa užfiksuota Norvegijoje, Švedijoje ir Vokietijoje. 

„Volvo Trucks“ yra elektra varomo sunkiojo transporto lyderis Europoje – įmonės rinkos dalis 2021 metais siekė 42 proc. „Volvo Trucks“ pirmaujančią poziciją išlaiko ir Šiaurės Amerikoje.

„Akivaizdu, kad tylias nulinės emisijos transporto priemones galinčios pasiūlyti bendrovės įgyja konkurencinį pranašumą“, – komentuoja R. Almas.

Šiemet „Volvo Trucks“ pradėjus gaminti iš viso šešis elektra varomus sunkvežimius, tai bus plačiausia alternatyvi gama visoje pasaulinėje transporto industrijoje. Ji apima įvairiems darbams skirtas elektra varomas transporto priemones, nuo komunalinių paslaugų teikimo ir prekių išvežiojimo miestuose iki darbo statybose bei regioniniuose gabenimuose. Kompanija siekia, kad iki 2030 m. pusė visų jos parduodamų sunkvežimių būtų varomi vien elektra.