VW Taigun stotelė Delyje

2014-02-07

Gamintojo nuotrauka
VW Taigun stotelė Delyje

Volkswagen inžinieriai intensyviai konstruoja nebrangų mažosios klasės SUV, kuriuo tikisi užkariauti šį neseniai atsiradusį, bet konkurencingą rinkos segmentą ir kuriame konkurentai jau atskleidė savo kortas. 2012 metais San Paulo (Brazilija) autosalone Volkswagen pristatė nebrangaus mažojo SUV viziją – koncepcinį modelį Volkswagen Taigun. Vasario 5 - 11 d. vykstančiame Delio (Indija) autosalone Auto Expo 2014 Vokietijos gamintojai demonstruoja naują Taigun versiją, kuri tarsi įprasmina iki šiol atliktus kūrėjų darbus ir teikia nemažai informacijos, kaip atrodys masinės gamybos automobilis.

 

Lyginant su 2012 m. San Paulo autosalone pademonstruotu pirmtaku, Delio autosalone eksponuojama versija skiriasi galinės dalies dizainu ir ant dvivėrių bagažinės durelių pakabintu atsarginiu ratu. Durelių slenksčiai uždengti pakeisto dizaino apsauginiais antdėklais, paryškintos ratų arkos ir bamperiai suteikia daugiau bekelės veržlumo. Stogo bagažinės sijos papuoštos papildomais LED signalinais žibintais.

Atnaujinto koncepto salonas stebina tokios klasės automobiliams nebūdingu erdvumu, o jo apmušalai ir dekoratyviniai elementai leidžia spręsti, kaip Volkswagen dizaineriai įsivaizduoja nebrangaus SUV interjerą. Oranžine spalva nudažyto koncepto salone vyrauja įdomus oranžinės, pilkšvos ir juodos spalvų derinys ir anodinto aliuminio spalvos valdymo priemonių bei rodmenų skalių apvadai.   

Po variklio gaubtu sumontuotas naujoviškas 1 litro darbinio tūrio 81 kW (110 AG) galios TSI benzininis variklis. Jo vidutinės degalų sąnaudos - 4,7 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša 110 g/km. Maksimalus 175 Nm sukimo momentas pasiekiamas jau ties 1500 aps./min. riba. Šis nedaug sveriantis ir energetiškai efektyvus variklis – naujas žodis Volkswagen variklių optimizavimo istorijoje, akivaizdžiai demonstruojantis Volkswagen inžinierių įgūdžius ir kvalifikaciją.