Volkswagen naujovės „Automechanika 2012”

2012-09-14

Gamintojo nuotrauka
Volkswagen naujovės „Automechanika 2012”
    • “Mes geriausiai pažįstame Jūsų Volkswagen automobilį” – naujas reklaminis šūkis ir klientų pasitenkinimą didinantys popardaviminio aptarnavimo sprendimai
    • Parodos inovacijų prizas už aukštos įtampos diagnostikos prietaisą.

    Rugsėjo 11 – 16 dienomis Frankfurte prie Maino vyksta viena iš didžiausių pasaulyje autoservisų įrangos ir techninio aptarnavimo priemonių parodų. Šioje parodoje – mugėje Volkswagen dalyvauja su nauju šūkiu: „Mes geriausiai pažįstame Jūsų Volkswagen automobilį”. Volkswagen savo ekspozicijoje demonstruoja 25 objektus bei techninius sprendimus – nuo elektromobilių techninio aptarnavimo koncepcijų, iki autoservisų techninės įrangos ir popardaviminio aptarnavimo vadybos metodikų. Svarbią vietą ekspozicijoje užima prekybos originaliais Volkswagen priedais ir naudotomis automobilių dalimis verslo sprendimai.

    Volkswagen pademonstruotas aukštos įtampos diagnostikos prietaisas apdovanotas VAS 6558A inovacijų prizu remonto ir diagnostikos įrangos kategorijoje.

    Volkswagen bendrovės parodos stendas tematiškai suskirstytas į tris dalis: „Rinkos koncepcijos”, „Kokybės valdymas” ir „Personalo vadyba”.

    „Rinkos koncepcijų” dalyje svarbią vietą užėmė programinis sprendimas „InCar Customer Communication (i3C)”. Tai šiuo metu jau veikiančios (Vokietijoje - praeitą mėnesį) išmaniesiems mobiliesiems įrenginiams skirtos „Volkswagen Service App” programėlės atnaujinimas ir išplėtimas. Šis programinis plėtinys kaupia kliento automobilio elektroninių sistemų bei jutiklių duomenis, kuriuos siunčia Volkswagen specialistams, ir, remiantis šia informacija, klientui siūlomi suasmeninti, t.y., jo turimam konkrečiam automobiliui optimizuoti patarimai ir paslaugos.

    Taupesnius klientus turėtų sudominti puikiai pristatyta „Economy Parts” – pigesnės atsarginės dalys. Stenduose eksponuojamas gausus pigesnių dalių pasirinkimas.

    Kitas įdomus Volkswagen stende pristatomas objektas – aktyvių pardavimų skatinimui skirtas tarptautinio serviso marketingo instrumentas, pagrįstas individualiu požiūriu į klientą ir skirtas serviso rinkos aprėpties didinimui.

    „Kokybės valdymo” dalyje eksponuojamos tokios inovacijos, kaip ateities elektromobilių autoserviso koncepcija - vizija, kurią materialiai reprezentuoja neseniai sukurtas aukštos įtampos diagnostikos prietaisas VAS 6558A, įvertintas šių metų parodos Automechanika 2012 inovacijų prizu remonto ir diagnostikos įrangos kategorijoje. Šis kompaktiškas prietaisas turi visas elektromobilių įtampos matavimo funkcijas.

    Parodoje taip pat pristatoma sėkmingai jau įdiegta ir daugelio viso pasaulio įgaliotųjų Volkswagen atstovų servisuose naudojama autoremonto dirbtuvėms skirta diagnostinės įrangos sistema „Offboard Diagnostic Information System (ODIS)”.

    „Cross” – dar viena sistema, tik šį kartą tai – Vokietijos rinkai skirta įgaliotųjų atstovų valdymo sistema. Parodoje demonstruojama pažangiomis funkcijomis papildyta naujausia sistemos versija.

    „Personalo vadybos” dalyje pristatytas atnaujintas Mažmeninės prekybos patirties pasaulio čempionatas, kuriame nuo šiol galės varžytis ne tik pačių automobilių pardavėjai, bet ir dalių pardavėjai bei autoservisų vadybininkai.

    Parodoje taip pat demonstruojami keli žinybinės televizijos Volkswagen TV projektai, Volkswagen

    Service Deutschland atskleidžia kai kuriuos remonto specialistų rengimo aspektus. Projektas „Think

    Blue” atskleidžia, kaip to paties pavadinimo darbuotojų ekologinės atsakomybės iniciatyvą įdiegti techninio aptarnavimo bendrovėse.