Volkswagen Golf reklaminė kampanija – 33 šalyse tuo pačiu metu

2012-09-07

Gamintojo nuotrauka
Volkswagen Golf reklaminė kampanija –  33 šalyse tuo pačiu metu
    • Pirmoji Volkswagen istorijoje 3 etapų reklamos kampanija
    • Esmė - svarbiausi dalykai
    • www.onething.com skatina lankytojus kurti ir dalintis

    Kartu su septintosios kartos Volkswagen Golf premjera pradedama didelė ir įvairiapusiška šio automobilio reklamos kampanija, susidedanti iš trijų etapų. Pirmasis – pirkėjų tikslinėms grupėms užduodami klausimai, kas jiems svarbiausia pasaulyje. Etapo tikslas - pabrėžti naujojo Golf išskirtinumą ir perteikti jį visais informacijos kanalais, įskaitant pačias naujausias socialines medijas.

    Interneto tinklapyje www.onething.com lankytojai kviečiami susikurti asmeninį profilį ir atsakyti į 7 anketos klausimus. „Jeigu reikėtų pasirinkti VIENINTELĘ dainą, kurią turėtumėte klausyti visą likusį gyvenimą, kokia ji būtų?” „Jeigu reikėtų pasirinkti VIENINTELĘ vietą visam likusiam gyvenimui, kur norėtumėte gyventi?” – tai tik du klausimai iš 7, pateikiamų tinklapyje. Atsakymais galima dalintis su draugais ir kitais lankytojais per Facebook, Twitter ir Google+ socialinius tinklus.

    Kitos interakcijos rūšys – iš atsakymų dėliojamos įdomios istorijos, žaidžiami reklaminiai žaidimai, kuriama kelio filmo žanro trumpametražė juosta, atsakymai grupuojami pagal šalis, pasirinktus objektus ir pan. Visa tai kuria papildomą reklaminę vertę ir sąveiką su ką tik pristatyto automobilio išskirtinumu. Juk į svarbiausių dalykų sąrašą gali pretenduoti ir naujasis Volkswagen Golf!

    Į reklamos kampaniją įtraukta ir keletas garsių asmenybių - savo profilius www.onething.com sukūrė garsus didžėjus Paulas van Dykas ir ekstremalaus sporto atstovas Tony Hawkas. Internetinį reklaminių priemonių kompleksą papildo galinga televizijos reklama, pvz., Didžiosios Britanijos TV stotyje Chanel 4.

    Antrasis VW Golf reklaminės kampanijos etapas prasidės spalio pabaigoje. Apie jį žinoma tik tiek, kad jį kurs reklamos milžinai - bendrovės DDB ir Grabarz & Partner.

    Trečiąjį reklaminės kampanijos etapą gaubia visiška paslaptis