Volkswagen Beetle Dune debiutavo Detroite

2014-01-14

Gamintojo nuotrauka
Volkswagen Beetle Dune debiutavo Detroite

    Šiandien duris atvėrusiame Detroito autosalone Volkswagen pateikia pasaulinę premjerą – bekelės „vabalą“ Volkswagen Beetle Dune. Tai masinei gamybai beveik parengtas konceptas su masyviais 19 colių ratlankiais, padidinta prošvaisa ir visureigiams būdingais dizaino elementais. Detroite ekponuojamas ir Golf elektromobilis bei 300 AG monstras Golf R.

    Volkswagen ekspozicijos „vinis” – trečiosios kartos „vabalo” pagrindu sukurtas brutalokos išvaizdos visureigis Volkswagen Beetle Dune. Pagrindiniai skiriamieji jo bruožai - masyvios ratų arkos, didesnė prošvaisa, galimybė sumontuoti didelius „visureigiškus” ratus (pats konceptas eksponuojamas su 19 colių ratlankiais), visas automobilio dugnas uždengtas apsauginiais skydais. 

    Apatinę kėbulo dalį puošia chromo ir aliuminio spalvų apvadai ir legendinio pirmojo „vabalo” bortelių tvorelę atkartojantis aliuminio spalvos slenkstis. Kėbulas nudažytas perlamutrine smėlio spalva, tarsi kviečiantis pasivažinėti JAV kraštovaizdžiui būdinga smėlėta bekele. Futuristinio dizaino salone vyrauja kėbulo spalvinį sprendimą atkartojantis juodos ir gelsvos spalvų derinys. Laikmečio dvasią ir aukštą technologijų lygį reprezentuoja 7,7 colio įstrižainės jutiklinis borto kompiuterio ir pramogų sistemos ekranas. Po variklio gaubtu sumontuotas 210 AG galios benzininis variklis, su kuriuo šis bekelės vabalas iš vietos 100 km/val. greitį pasiekia per 7,3 sek.

    Kitas eksponatas – JAV rinkai pristatomas elektromobilis Volkswagen e-Golf. Nuo kitų Golf šeimynos narių jis skiriasi pagerinta kėbulo aerodinamika (cW = 0.281) ir sumažintu riedėjimo pasipriešinimu. 100 km kelio jis sunaudoja 12,7 kW elektros energijos, tad nuvažiuoti šį atstumą kainuoja tik 3,28 euro. Tai geriausias rodiklis šioje klasėje, net 10 procentų lenkiantis artimiausią konkurentą.

    Dar vienas JAV rinkai pristatomas automobilis – galingiausia benzininė Volkswagen Golf versija – atnaujintas Golf R, kurio ratus suka 221 kW (300 AG) TSI variklis. Jis 30 AG galingesnis, bet jo degalų sąnaudos net 18% mažesnės, nei ankstesniojo  modelio. Iš naujo sureguliuota 20 mm pažeminta sportinė pakaba, progresinis vairo stiprintuvas ir atjungiamas ECS Sport elektroninio stabilumo paketas (atjungimas praverčia važiuojant lenktynių trasomis) užtikrina precizišką šio galingo automobilio valdomumą.