„Superbowl“ rungtynių metu įspūdinga reklama pristatytas „Maserati Ghibli“

2014-02-11

Gamintojo nuotrauka
„Superbowl“ rungtynių metu įspūdinga reklama pristatytas „Maserati Ghibli“

    Vienas labiausiai pasaulyje vertinamų prabangių automobilių gamintojų „Maserati“ JAV amerikietiško futbolo lygos (NFL) finalo „Superbowl“ metu tūkstantinei auditorijai pristatė savo naujausią modelį „Maserati Ghibli“. Šis automobilis buvo pristatytas 90 sekundžių trukmės reklaminiu klipu „Strike“ („Smūgis“), parodytu per svarbiausio ir populiariausio JAV sporto renginio pirmąjį kėlinį.

    „Nutarėme, kad pats geriausias laikas Šiaurės Amerikos rinkai pristatyti naują „Maserati Ghibli“ modelį yra būtent tuomet, kai visa šalis sėdi prie televizorių ekranų. Todėl naujajam vaizdo klipui ir pasirinkome „Superbowl rungtynes“, – sako „Maserati S.p.a“ generalinis direktorius Haraldas Westeris.

    Praėjusiais metais „Maserati“ automobilių pardavimai Šiaurės Amerikos rinkoje augo daugiau negu dvigubai, o į antrąjį savo veiklos šimtmetį „Maserati“ žengia su dar didesnėmis ambicijomis ir puikiu produktu – prabangiu sportiniu sedanu „Maserati Ghibli“. Šis modelis, anot gamintojo, tęsia „Maserati“ automobilių prabangos tradiciją, tuo pačiu pasiūlydamas kiek žemesnę kainą, kad būtų patrauklesnis naujiems pirkėjams.

    „Maserati“ reklama „Strike“ (ją galima pamatyti čia: 

    http://www.youtube.com/watch?v=KmpiwU50f5w

    kurioje suvaidino Oskaro apdovanojimams nominuota aktorė Quvenzhane Wallis, atspindėjo įmonės sunkų darbą ir aistrą išlaikyti netikėtumo elementą. Gamintojo teigimu, su reklama susitapatinti gali visi, kurie daug ir ilgai dirba, gyvenime susiduria su daugybe iššūkių, bet juos įveikia ir sukuria kažką, kuo gali didžiuotis. Šiame emocingame vaizdo klipe taip pat atsispindi „Maserati“ tradicijos ir aukšti kokybės standartai.

    Su naujuoju sedanu „Maserati Ghibli“ jau nuo 2013 m. vasaros pažįstami ir prabangių automobilių gerbėjai Lietuvoje. Čia naujasis modelis iškart sulaukė didelio klientų susidomėjimo ne tik dėl savo išskirtinio dizaino bei techninių charakteristikų, tačiau ir dėl kur kas labiau prieinamos kainos. „Šio automobilio pirkėjai sako, jog tokia išvaizda, automobilio garsas ir emocijos už tokią kainą yra būtent tai, ko reikia“, - sako „Maserati“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Lukošiūnas.

    Praėjusių metų gruodį „Maserati Ghibli“ taip pat gavo aukščiausią EURO NCAP saugumo įvertinimą. Pasak M. Lukošiūno, toks įvertinimas suteikia daug pranašumo, nes konkuruoti prabangių automobilių segmente vien tik dizaino ir puikių techninių savybių neužtenka - automobilis turi atitikti visus aukščiausius klientų reikalavimus, tarp jų ir saugumo.

    Sportinį sedaną „Maserati Ghibli“ galima užsisakyti „Maserati“ salone Vilniuje. Jo kaina prasideda nuo 231 tūkst. litų  

    „Maserati Ghibli“ yra pirmasis „Maserati“ vidutinio dydžio keturių durų prabangus sportinis sedanas. Po galingiausio modelio „Ghibli S“ variklio dangčiu slepiasi V6 benzininis agregatas su dviguba turbina, išvystantis iki 410 AG. Šis variklis yra kurtas vyriausiojo „Ferrari“ variklių inžinieriaus Paolo Martinelli ir surinktas „Ferrari“ gamykloje Maranello miestelyje. „Ghibli“ pasirinktinai taip pat gali būti komplektuojamas su galinių arba visų keturių varomų ratų sistema Q4. Šio sportinio sedano interjeras pasižymi išskirtine prabanga - jį puošia itališkos odos, medienos ir kitų aukštos kokybės medžiagų apdaila, būdinga „Maserati“ prekės ženklui.