Naujojo Golf GTD pasaulinė premjera - Ženevoje

2013-02-22

Gamintojo nuotrauka
Naujojo Golf GTD pasaulinė premjera - Ženevoje

Ypatingai taupus, bet ekstremaliai sportiškas

  • 135 kW/184 AG Golf naudoja tik 4,2 litro degalų 100 km
  • Golf GTD keturių cilindrų TDI variklis - EU-6 emisijų standartas

Šiomis savybėmis tris pastaruosius dešimtmečius žavėjosi Golf GTD gerbėjai. 2013 m. Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje Volkswagen pristato naujausią šio ekstremalaus atleto versiją, kurios 135 kW/184 AG TDI variklis jau dabar atitinka griežtą EU-6 emisijų standartą.

Dar 1982 metais pirmasis Golf GTD su savo sportiškai sureguliuotu turbodyzeliniu varikliu ir išskirtiniu Golf GTI stiliumi padarė revoliuciją kompaktiškų dyzelinių keleivinių automobilių segmente. Šiemet įkandin pirmtako pasekė pats galingiausias visų laikų GTD, kuris sukurtas septintosios kartos Volkswagen Golf pagrindu.

Su 135 kW/184 AG galios jėgos agregatu naujasis Golf GTD gali būti rekomenduojamas kaip tiek pat dinamiškas, kiek ir taupus ilgų kelionių automobilis. Su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže 230 km/val. greitį pasiekiantis Volkswagen naudoja vos 4,2 litro 100 km. Šios degalų sąnaudos atitinka 109 g/km CO2 emisijas. Su pasirenkama 6 laipsnių DSG degalų sąnaudos yra 4,7 l/100 km (dviduris – 119 g/km CO2; keturduris – 122 g/km CO2).

Taip pat nemažiau įspūdingas ir 380 Nm sukimo momentas, kuris yra pasiekiamas jau nuo 1 750 aps./min.

Vizualiniai Golf GTD skirtumai – tamsinti LED galiniai žibintai su LED registracijos numerio apšvietimu ir chromuotais dvigubais išmetimo vamzdžiais.

17 colių GTD ratlankiai su 225/45 padangomis, šoninių slenksčių apdaila, difuzorius, sportinė pakaba ir didelis galinis spoileris išbaigia dinamišką automobilio išvaizdą.

Daugybė išskirtinių GTD savybių, tokių kaip geriausios sportinės sėdynės, apvilktos languotu audiniu („Clark“), juodos lubos, sportinis vairas, nerūdijančio plieno pedalai ir vietos kojai apdaila, GTD pavarų svirtis, GTD apdaila ir GTD prietaisų skydelis – itin charakteringos, paryškinančios automobilio interjerą.

Kitos savybės užtikrina reikalingą komfortą kelionėse. Tai kintamo perdavimo vairas, baltas zoninis apšvietimas, automatinė „Climatronic“ klimato kontrolė, ParkPilot priekyje ir gale, žieminis paketas ir „Composition Touch“ radijo sistema.

Golf GTD standartiškai siūlomos „Tornado Red“, „Black“ ir „Pure White“ kėbulo spalvos.

Naujasis Golf GTD Vokietijoje bus parduodamas už bazinę 29 350 eurų kainą, o užsakymai bus pradėti priiminėti nuo kovo 5 dienos.

Naujasis Golf GTD :

Prekybos pradžia Europos rinkoje - 2013-ųjų birželis.

Pirmosios Golf GTD kartos debiutas - 1982 m.

Variklis - keturių cilindrų TDI (tiesioginio įpurškimo turbodyzelinis)

Variklio darbinis tūris - 1 968 cm3

Cilindro skersmuo/eiga 81,0/95,5 mm; 15,8:1 suspaudimo laipsnis.

Galia - 135 kW/184 AG esant 3 500–4 000 aps./min.

Sukimo momentas - 380 Nm esant 1 750–3 250 aps./min.

Pavarų dėžė/pavaros tipas - mechaninė 6 laipsnių pavarų dėžė; automatinė 6 laipsnių DSG; priekinių ratų pavara.

Degalų sąnaudos/CO2 emisijos (mechaninės p. d.): 4,2 l/100 km; 109 g/km CO2.

Važiavimo dinamiškumas (mechaninės p. d.): 0–100 km/val. per 7,5 sek; 230 km/val. maks. greitis.

Tuščio automobilio svoris - 1 377 kg (bazinė versija įskaitant 68 kg vairuotoją, bagažą 7 kg ir 90 proc. užpildytą degalų baką skaičiuojant pagal RL 92/21/EEC).