Naujasis Golf - ne tik Volkswagen stendo, bet ir visos Paryžiaus parodos „vinis“

2012-09-25

Gamintojo nuotrauka
Naujasis Golf - ne tik Volkswagen stendo,  bet ir visos Paryžiaus parodos „vinis“

    Beveik visas šių metų Paryžiaus autosalono parodoje esantis Volkswagen paviljonas skirtas naujojo, jau septintosios kartos Golf pristatymui.

    • 22 automobiliai - 2,763 m² ploto paviljone
    • Architektūra, atkartojanti naujojo Golf dizaino elementus
    • Ekspozicijoje – video ir interaktyvios medžiagos gausa

    Jis pavadintas „Volkswagen Hyperdrive” ir tiesiog tviska gausybe ekranų, vaizdo projektorių bei interaktyvių multiterpės informacinių priemonių. Be visos elektronikos gausos paviljone bus pademonstruoti įvairios komplektacijos septintosios kartos Golf, įvairios Volkswagen Up!, Beetle, CC modifikacijos ir keli R-Line modeliai.

    Pats paviljonas sudarytas iš kelių dalių. Pirmoji pavadinta „Onething” ir apipavidalinta to paties pavadinimo Volkswagen reklaminės kampanijos motyvais.

    Antroji – „Excitement Zone”. Joje rodomas pompastiškas filmas apie septintosios kartos Volkswagen Golf.

    Trečiojoje – „Feature Lab” - demonstruojami tikri automobiliai, interaktyvūs modeliai, vyksta įvairios prezentacijos.

    Paskutiniojoje - „Innovation Cell” - demonstruojamos techninės inovacijos, supažindinama su naujomis technologijomis, atskleidžiama, kas šiuo metu tyrinėjama Volkswagen mokslinių tyrimų laboratorijose.

    Pati Volkswagen paviljono architektūra atkartoja ryškiausius naujojo Golf dizaino elementus – tornado liniją, įdomiai atrodantį degalų bako dangtelį ir akį traukiančius priekinį bei galinį statramsčius.