Naujasis Audi RS 5 Cabrio - aukščiau tik žvaigždės

2012-09-06

Gamintojo nuotrauka
Naujasis Audi RS 5 Cabrio - aukščiau tik žvaigždės
  • Audi automobilių asortimentą papildė aukščiausios klasės ypač galingas kabrioletas
  • 331 kW (450 AG) galios 4,2 FSI variklis iki 100 km/val. greičio atžymos automobilį nuskraidina per 4,9 sekundės
  • Erdvus ir elegantiškas salonas, esant reikalui uždengiamas lengvo, bet patvaraus audinio stogu

Audi pristato visuomenei naują ypač galingą kabrioletą Audi RS 5. Tai lengvu medžiaginiu stogu uždengiamas keturvietis kabrioletas, kurio išskirtinis bruožas - unikalus galios ir elegancijos derinys. Po variklio gaubtu sumontuotas 331 kW (450 AG) galios aukštų sūkių V8 variklis, suteikiantis galimybę automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti tik per 4,9 sekundės.

Audi RS 5 eksterjeras

Žvelgiant į Audi RS 5 Cabriolet, pirmiausiai į akis krinta tiksliai ir harmoningai parinktos proporcijos bei itin išraiškingi akcentai. Korinės struktūros suapvalinto šešiakampio formos masyvias, Single Frame stiliaus groteles vykusiai įrėmina matinio aliuminio spalvos apvadas. Didžiuliame, iš tolo tinklelį primenančiame šiame grotelių masyve įspūdingai įkomponuotas RS 5 logotipas. Žibintų blokai pleišto pavidalo, su išgaubta apatine dalimi, siaurėja link radiatoriaus grotelių. Juose sumontuoti Xenon Plus žibintai ir LED diodų juostelių pavidalo dienos šviesos lemputės. Po žibintais suformuoti dekoratyviniai priekinio bamperio kontūrai su juose patalpintomis juodomis grotelėmis, kurios uždengtos įdomios formos oro įsiurbimo kiaurymėmis.

Šoniniame automobilio siluete dominuoja slenksčių antdėklai ir ratų arkų išplėtimai. Sportinę automobilio prigimtį išduoda ypač veržliai suformuota Audi RS 5 šoninė linija. Ant durelių tvirtinamų išorinių galinio vaizdo veidrodėlių korpusai žėri blizgaus aliuminio spalva, o apsaugos nuo vėjo ekrano rėmas, durelių apdailos elementai ir sulankstomo stogo skyriaus gaubtas yra pagaminti iš matinio, specialiai apdoroto aliuminio.

Kai medžiaginis kabrioleto Audi RS 5 stogas uždengtas, virš salono susiformuoja elegantiška žemo kūgio pavidalo erdvė. Specialaus garsą izoliuojančio sluoksnio dėka šis stogas puikiai sugeria aplinkos garsus ir paties automobilio variklio gausmą, užtikrindamas salone esantiems žmonėms puikų akustinį komfortą. Pats stogas elektrinis, užsidengia ir susilanksto vieno mygtuko paspaudimu. Stogo užsidengimo ir susilankstymo trukmė – atitinkamai 15 ir 17 sekundžių. Stogą uždengti ir atidengti galima net ir automobiliui važiuojant, kai greitis neviršija 50 km/val.

Sulanksčius stogą, bagažinės talpa sumažėja stebėtinai nedaug. Bendra bagažinės talpa - 380 litrų, iš kurių tik 60 litrų rezervuota sulankstomo stogo konstrukcijoms. Galinių sėdynių eilė asimetriškai sulankstoma. Nulenkus sėdynės atlošą galima transportuoti ilgesnius krovinius arba tiesiog iš salono pasiekti bagažinėje sukrautą mantą. Šis sprendimas labai padidina kabrioleto universalumą. Kėbulo konstrukcijoje numatyti specialūs standumą didinantys elementai, o šių saugos priemonių papildomą svorį šiek tiek kompensuoja aliumininiai priekiniai purvasargiai.

Galinių žibintų blokuose visiškai nėra įprasto tipo kaitrinių lempučių - jas pakeitė elegantiškos LED diodų juostelės. Galinis buferis, kaip ir galiniai žibintų blokai, visiškai naujoviškos formos. Difuzorius aukštesnis nei įprasta, o priešinguose buferio kraštuose išdėstytus išmetimo vamzdžius vizualiai sujungia korinės struktūros grotelių pavidalo intarpas. Ant bagažinės gaubto puikuojasi ir greitai važiuojant papildomą prispaudimo jėgą sukuria nedidelis aerodinaminis sparnas. Už papildomą mokestį jis gali būti nudažytas kėbulo spalva.

Audi RS 5 kabrioleto matmenys:ilgis- 4,649 mm, plotis- 1,860 mm, aukštis- 1,380 mm, ratų bazė- 2,751 mm). Kėbulas gali būti nudažytas viena iš aštuonių galimų įvairių tipų spalvų: viena monochrominė spalva, keturios metaliko arba perlų efekto spalvos ir trys kristalų efekto spalvos. Medžiaginis stogas gali būti juodos, pilkos, raudonos arba rudos spalvų. Papildomai galima užsisakyti aliuminio apdailos paketą ir variklio skyriaus apdailos paketą. Automobilio aerodinaminis koeficientas - 0,34. Norint dar labiau sumažinti oro pasipriešinimą automobilio dugną papildomai galima uždengti specialiais skydais.

Audi RS 5 interjeras

Centrinis RS 5 kabrioleto vidaus akcentas - perforuota oda aptrauktas trijų stipinų vairaratis su plokščiu apatiniu segmentu. Ant vairo patogiai sugrupuoti įvairių funkcijų valdymo mygtukai. Kitos prietaisų skydelyje išdėstytos valdymo priemonės taip pat labai patogios. Pavyzdžiui, papildoma navigacinė sistema MMI Plus valdoma šešiais mygtukais, o ant kiekvieno mygtuko „prikabintas“ tik vienas meniu. O štai sudėtinga ir daugybę parametrų reguliuojanti Audi drive select sistema valdoma tik vieno mygtuko paspaudimu. Baltais skaitmenimis sugraduoti juodos spalvos rodmenų skalių ciferblatai - gerai įžiūrimi. Borto kompiuteris atlieka ne tik įprastas, bet ir sportinio vairavimo entuziastams reikalingas funkcijas. Pavyzdžiui, automobilio informacinėje sistemoje yra alyvos temperatūros indikatorius ir specialus lenktyninis laikmatis (rodantis įveikto rato laiką, nuvažiuotų ratų skaičių ir pan.).

Sportinės sėdynės valdomos elektra, turi integruotą galvos atramą, aukštas šonines atramas, juosmens atramą ir ištraukiamą šlaunų atramą. Standartinėje komplektacijoje jos aptrauktos odos ir tekstilės deriniu. Papildomai sėdynės gali būti aptrauktos plona juodos arba sidabro spalvos zomša. Visi odiniai apmušalai nudažyti intensyviam saulės spinduliavimui atspariais dažais. Klientui pageidaujant, vietoj įprastų sėdynių galima sumontuoti lenktynines kiautinio tipo sėdynes su rankiniu reguliavimu arba prabangias kondicionuojamas sėdynes su vėdinimo funkcija.

Audi RS 5 Cabrio salono apmušalai ir stogo audeklo vidinė pusė - juodos spalvos. Pagal atskirą užsakymą stogo audeklo vidinė pusė gali būti sidabro spalvos. Sportišką automobilio prigimtį paryškina įvairūs chromo spalvos ir įvairių juodų atspalvių dekoratyviniai intarpai. Kaip alternatyva šie intarpai gali būti blizgios juodos spalvos, blizgančio arba matinio aliuminio spalvos arba pagaminti iš šauniai atrodančio nerūdijančio plieno tinklelio. Klientui pageidaujant standartiniai dekoratyviniai intarpai į alternatyvius keičiami nemokamai.

Sėdynių atlošai papuošti RS logotipais, o durelių slenksčiai, vairas, tachometras ir pavarų perjungimo svirties rankena – aliuminio intarpais. Vidinės durelių rankenos dekoruotos dviem siauromis aliuminio spalvos juostelėmis, pedalai ir kitos valdymo priemonės taip pat gali būti nudažytos aliuminio spalvos danga. Dar daugiau įvairių puošybos ir suasmeninimo galimybių teikia Audi Exclusive įrangos sąrašuose esantys elementai.

Audi RS 5 variklis

Po variklio gaubtu sumontuotas V8 variklis su FSI tiesioginiu įpurškimu. 4163 cm3 darbinio tūrio agregatas išvysto iki 331 kW (450 AG) galią. Maksimali galia pasiekiama esant 8,250 aps/min. Maksimalus sukimo momentas - 430 Nm, kuris pasiekiamas 4000 aps/min - 6000 aps/min diapazone. 4,2 FSI varikliai su raudona spalva nudažytomis cilindrų bloko galvutėmis rankiniu būdu surenkami Gioro mieste, Vengrijoje. Kiekvienas variklio darbinio tūrio litras išvysto iki 79,5 AG galią. Kiekvienai variklio išvystomai arklio galiai tenka tik 4,267 kg automobilio svorio. Šis ilga stūmoklio eiga pasižymintis variklis su aliuminio karteriu gaudžia iš tiesų įspūdingai. Išmetimo vamzdžiuose įrengtos specialios sklendės suteikia galimybę reguliuoti variklio skleidžiamą garsą. Už papildomą mokestį automobilis gali būti komplektuojamas sportine išmetimo sistema su juodos spalvos išmetimo vamzdžiais.

331 kW (450 AG) galios 4,2 FSI variklio dėka automobilis nuo 0 iki 100 km/val. spurtuoja per 4,9 sekundės. Maksimalus automobilio greitis dirbtinai apribotas iki 250 km/val. Klientui pageidaujant maksimaliai išvystomas greitis gali būti padidintas iki 280 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos - 10,9 l benzino 100 km kelio. Variklio gilzės ir grandininės pavaros mechanizmas pasižymi ypač maža trintimi, o alyvos siurblys užprogramuotas tiekti alyvą tik atsiradus poreikiui.

Audi RS 5 transmisija

Septynių laipsnių transmisija S tronic ir be papildomų techninių sprendimų pasižymi ypač dideliu efektyvumu. Tačiau Audi RS 5 Cabrio montuojama patobulinta septynių pavarų transmisijos versija su pailgintu aukščiausios pavaros perdavimo laipsniu. Pavaros perjungiamos ypač greitai ir sklandžiai, pats perjungimo momentas beveik nejaučiamas. Transmisijai veikiant D arba S režimu, pavaros perjungiamos automatiškai, o pasirinkus mechaninį valdymo režimą – pavarų perjungimo svirtimi arba ant vairo esančiomis svirtelėmis. Lenktynininkams pravers specialus vairuotojo pagalbininkas, suteikiantis galimybę nuo starto linijos pradėti važiuoti taip, kad atleidus sankabą variklis jau veiktų reikiamomis apsukomis.

Quattro nuolatinė visų ratų pavara suteikia automobiliui geresnį stabilumą ir sukibimą su kelio danga. Važiuojant įprastomis sąlygomis variklio sukimo momentas ratams paskirstomas santykiu 40:60. Esant reikalui priekiniams ratams gali būti skiriama iki 70% sukimo momento arba galiniams ratams - iki 85% sukimo momento. Centrinis diferencialas taip pat atlieka sukimo momento vektorizaciją. Tai yra pažangus programinės įrangos pagalba realizuojamas sprendimas.

Jeigu posūkį įveikiate dideliu greičiu ir vidinėje posūkio dalyje esantis ratas ima prarasti sukibimą su keliu, jis pristabdomas dar nepradėjęs slysti. Todėl Audi RS 5 Cabrio ilgai išsaugo stabilumą ekstremaliomis vairavimo sąlygomis.

Audi kabrioletas papildomai gali būti komplektuojamas sportiniu diferencialu, kuris galiniams ratams skirtą sukimo momentą aktyviai skirsto ne per vieną, o per dvi pavaras. Tai yra puikus Quattro pavaros mechanizmo papildymas, suteikiantis Audi RS 5 kabrioletui dar daugiau stabilumo posūkiuose, kuris likviduoja per didelį arba per mažą automobilio pasukamumą, kol šie neigiami reiškiniai dar nespėjo pasireikšti.

Audi RS 5 važiuoklė

Šio automobilio važiuoklė – pažangiausų techninių sprendimų kompleksas. Daugelis priekinės ir galinės ratų pakabos dalių pagaminta iš aliuminio. Vairo mechanizmas – elektromechaninis, su vairo stiprintuvu, kurio veikimo stiprumas priklauso nuo važiavimo greičio. Audi RS 5 kėbulas yra 2 mm žemesnis, nei įprasto Audi A5 kabrioleto. Jis tvirčiau „suręstas“, o jo apsauginiai lankai yra didesni ir stipresni. Standartiškai Audi RS 5 komplektuojamas 10 stipinų kalto aliuminio ratlankiais ir 9 J x 19 su 265/35 dydžio padangomis. Papildomai galima užsisakyti vieno iš 3 galimų dizainų 20 colių ratlankius su 275/30 dydžio padangomis.

Stabdžių sistemoje pritaikyti banguotos formos perforuoti sumažinto svorio stabdžių diskai su vidine ventiliacija. Priekinių diskų skersmuo - 365 mm. Banguotas frikcinių žiedų išorinis korpusas net trimis kilogramais leidžia sumažinti diskų svorį. Stabdžių stūmokliai pritvirtinti kaiščiais – šis konstrukcinis sprendimas „pasiskolintas“ iš lenktyninių automobilių. Stabdžių apkabos nudažytos juoda spalva, priekinių stabdžių apkabose yra po aštuonis stūmoklius. Papildomai Audi RS 5 gali būti komplektuojamas sustiprintais keraminiais priekinių stabdžių diskais ir šešių stūmoklių stabdžių apkabomis. ESC stabilizavimo sistemoje yra specialus sportinis režimas. Be to pačią sistemą galima visiškai išjungti.

Audi drive select sistema – standartinės Audi RS 5 Cabrio komplektacijos dalis. Jos valdymo apimtis: vairavimo sistemos, septynių laipsnių S tronic pavarų dėžės, droselio sklendžių ir išmetimo vamzdžių garso valdymo sklendžių parametrų reguliavimas. Šios sistemos pagalba vairuotojas vienu mygtuko paspaudimu gali keisti automobilio parametrus, pasirinkdamas vieną iš trijų galimų režimų: „Comfort”, „Auto” arba „Dynamic”. Jeigu automobilyje yra MMI navigacijos sistema, jos pagalba galima užprogramuoti Audi drive select sistemą pagal savo poreikius, pridedant papildomą „individualų” režimą.

Dar vienas objektas, kurį galima valdyti su Audi drive select sistema - sportinė pakaba su DRC sistema. Tai yra akimirksniu veikianti mechaninė sistema. Kiekviena amortizatorių pora hidrauline linija sujungta su centriniu vožtuvu. Atliekant posūkį dideliu greičiu sistema padidina išorinėje posūkio pusėje esančio priekinio rato amortizatorių standumą. Galimi trys amortizatorių standumo lygiai.

Audi RS 5 įranga

Audi RS 5 kabrioletas džiugina standartinės įrangos gausa. Parkavimo pagalbos sistema Plus, šildomos vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės, automatiniai saugos diržai, nuo vėjo apsaugantis ekranas, apšvietimo paketas, borto kompiuteris su patarimo vairuotojui pailsėti sistema, visos sėdynės su atramomis galvai – visa tai standartinėje komplektacijoje. Kylant automobilio apsivertimo pavojui, už galinių sėdynių iššoka standus aliumininis saugos lankas. Be to standartinėje komplektacijoje gausu komfortą teikiančios įrangos, pvz., galvos lygyje veikiantis trijų galingumų šildytuvas, daugiafunkcinis uždegimo raktelis, tolimųjų šviesų pagalbininkas, adaptyvinė žibintų valdymo sistema ir trijų zonų oro kondicionierius.

Visi Audi A 5 modeliuose diegiami vairavimo pagalbininkai kaip papildomos komplektacijos elementai gali būti montuojami ir į Audi RS 5 Cabrio. Adaptyvinis tempomatas padeda saugiai ir patogiai važiuoti automobilių sraute, laikantis saugios distancijos ir padeda vairuotojui stabdyti pažeidus saugų atstumą. Važiuojant nedideliu greičiu (iki 30 km/val.) kritiniu atveju tempomatas gali inicijuoti visišką automobilio stabdymą. Persirikiavimo pagalbininkas padeda saugiai manevruoti keičiant eismo juostą. Važiavimo savo juostoje pagalbininkas apsaugo nuo nepageidaujamo išvažiavimo į kitą eismo juostą. Parkavimo pagalbininkas Plus su galinio vaizdo kamera padeda saugiai pastatyti automobilį.

Skaitmeninės informacijos ir pramogų srityje Audi siūlo įspūdingą modulinę komponentų sistemą. Esminis šios sistemos komponentas - automagnetola su navigacine sistema MMI Plus su talpiu vidiniu kietu disku, DVD grotuvu ir spalvotu 7 colių ekranu. Prie jos puikiai dera Audi Connect sistema su automobilyje įmontuotu mobiliuoju telefonu, užtikrinanti automobilio įrangos ir keleivių prietaisų prijungimą prie interneto. Automobilyje Audi Connect sistema suformuoja belaidės WLAN prieigos tašką ir suteikia keleiviams galimybę savo turimais mobiliaisiais įrenginiais kelionės metu naršyti internete. Prisijungus prie interneto vairuotojui suteikiama galimybė naudotis Audi bendrovės teikiamomis specializuotomis internetinėmis paslaugomis, tokiomis kaip Audi eismo sąlygų suvestinių gavimas internetu ir navigacija pagal Google Earth ir Street View vaizdus.

Prekyba naujuoju Audi RS 5 Cabriolet prasidės 2013 metų pradžioje, pirmiausia - Vokietijoje. Pradinė kaina - nuo 88500 eurų.