„FordFocus“ su 1 litro „EcoBoost“ – švariausias klasėje

2013-08-13

Gamintojo nuotrauka
„FordFocus“ su 1 litro „EcoBoost“ – švariausias klasėje

Nauja „FordFocus“ modifikacija, varoma 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklio, taps pirmuoju šios klasės automobiliu, kurio anglies dvideginio emisija sudarys vos 99 gramus kilometrui kelio. Nauda ne vien aplinkai – kai kuriose šalyse 100 g/km ribos neperžengiančios transporto priemonės gauna solidžių mokestinių nuolaidų.Pirmą kartą istorijoje šeimos automobilio CO2 emisija bus mažesnė nei 100g/km

„Vos prieš kelis metus buvo sunku įsivaizduoti, kad šeimai skirtas automobilis galėtų pasigirti mažesne nei 100 gramų kilometrui emisija. Tačiau pastaruoju metu jau tapo įprasta, kad „EcoBoost“ variklis laužo stereotipus ir gerokai viršija vartotojų ir specialistų lūkesčius, taikomus benzininiam varikliui“, – pažymėjo „FordofEurope“ viceprezidentas Barbas Samardzichas.

Įdomu, kad naujasis „Focus“ su 1 litro darbinio tūrio varikliu bus galingesnis nei ankstesnės kartos „Focus“ su 1,6 litro darbinio tūrio varikliu, o jo anglies dvideginio emisija bus net 47 proc. mažesnė.

Dėl itin mažos CO2 taršos naujasis „Focus“ Didžiojoje Britanijoje bus atleistas nuo akcizo mokesčio, o Prancūzijoje jam bus taikomas 200 eurų mažesnis registracijos mokestis.

Naujasis modelis bus gaminamas Vokietijoje, Zarluiso mieste. Tai bus jau trečioji „Focus“ modifikacija su litriniu „EcoBoost“. „Focus“ versija su standartiniu 100 AG galios 1,0 l „EcoBoost“ varikliu išskiria 109 g, o versija su standartiniu 125 AG varikliu – 114 g/km anglies dvideginio.

Šiuo metu 1,0 l „EcoBoost“ variklis dar montuojamas į „Fiesta“, B-MAX, C-MAX, „Grand C-MAX“ modelius. Taip pat jis atsiras naujuose „EcoSport“, „TransitConnect“, „TransitCourier“, „TourneoConnect“, „TourneoCourier“ ir pasirodysiančiame naujos kartos „Mondeo“.

„EcoBoost“ variklyje įtaisyta mažai inertiška turbina, suskaidyta aušinimo sistema ir tiesioginis degalų įpurškimas. Visa tai užtikrina varikliui netikėtą galią ir stebinantį taupumą.

„Ford“ taip pat neseniai pristatė elektromobilį „FocusElectric“ ir „FocusECOnetic“ technologijos modifikaciją su dyzeliniu varikliu – pastarasis šimtui kilometrų sunaudoja vos 3,4 litro degalų, o anglies dvideginio emisija siekia vos 88 g/km.