Berlyne pristatytas naujausias Volkswagen Golf

2012-09-05

Gamintojo nuotrauka
Berlyne pristatytas naujausias Volkswagen Golf

Šimtu kilogramų lengvesnis septintos kartos Volkswagen Golf sunaudoja 23 proc. mažiau degalų nei pirmtakas

Vakar, rugsėjo 4-tosios vakarą, Berlyno naujojoje nacionalinėje galerijoje (New National Gallery) įvyko iškilmingas renginys, kuriame daugiatūkstantinei kviestinių svečių publikai pristatytas naujausias, jau septintosios kartos Volkswagen Golf. Šis modelis prieš 38 metus davė pradžią ištisai automobilių klasei ir visą tą laiką nesiliovė diktavęs tos klasės erdvumo, komforto, saugumo ir degalų sąnaudų bei ekologiškumo standartus.

Kalbėdamas renginyje Volkswagen AG direktorių tarybos pirmininkas Prof. Dr. Martinas Winterkornas priminė, kad per tuos 38 metus buvo pagaminta 29,13 mln. šio modelio automobilių, pasirodė net šešios Volkswagen Golf kartos, o jo gamyba turėjo teigiamos įtakos daugelio šalių ekonomikoms užtikrindama darbo vietas ir diktuodama techninę pažangą.

Volkswagen AG vadovas deklaravo tolesnį bendrovės siekį tęsti minėtą sėkmės istoriją su septintąja Golf karta bei dar kartą paminėjo esminius naujojo modelio patobulinimus lyginant su pirmtaku, kaip antai 100 kg mažesnė automobilio masė ir 23 proc. mažesnės degalų sąnaudos (lyginant šios ir ankstesnės, šeštosios kartos automobilius su 140 AG galios benzininiais varikliais).

Naujasis Golf gaminamas pagal Volkswagen koncerne neseniai įdiegtą vadinamąją modulinės matricos koncepciją. Tai reiškia, kad iš pažiūros išvaizdą nedaug pakeitęs naujosios kartos Golf yra visiškai naujas automobilis, kuriame, lyginant su pirmtaku, pakeista beveik viskas – nuo kėbulo ir pavaros mechanizmo, iki salono apipavidalinimo bei pagalbinių vairavimo sistemų ir skaitmeninių pramogų įrangos.

Visiškai naujų variklių asortimente – gausus pasirinkimas nuo 63 kW (85 AG) iki 110 kW (150 AG). Visi varikliai standartiškai komplektuojam6i degalus taupančiomis start-stop ir stabdymo energijos regeneravimo sistemomis.

Įpatingą bendrovės inžinierių pasididžiavimą kelia 77 kW (105 AG) galios dyzelinis variklis su common rail įpurškimo sistema. Šiuo jėgos agregatu komplektuotas naujasis Volkswagen Golf šimtui kilometrų kelio vidutiniškai sunaudoja tik 3,8 l/100 km dyzelino ir išmeta tik 99 g/ km CO2, o tai yra puikus rezultatas tokios galios jėgainei.

Ekonomiškiausia dyzelinė naujojo Golf versija su BlueMotion technologija vidutiniškai sunaudoja tik 3,2 l/100 km dyzelino ir išmeta tik 85 g/ km CO2. Tai nauji šios klasės standartai.