Audi RS 4 Avant Nogaro selection - duoklė moderniajai klasikai

2014-02-05

Gamintojo nuotrauka
Audi RS 4 Avant Nogaro selection - duoklė moderniajai klasikai

    Prieš 20 metų nuo surinkimo konvejerio nuriedėjo tiems laikams neregėtos galios universalas Audi Avant RS2. Šis bendromis Audi ir Porshe inžinierių pastangomis sukurtas mažaserijinis automobilis tapo  išskirtinės RS šeimynos, kurią sudaro kiekvienos Audi bendrovės gaminamos automobilių klasės padidintos galios modifikacijos, pradininku. Šlovingai sukakčiai paminėti Audi pagamino ribotos serijos jubiliejinį RS 4 Avant Nogaro selection modelį, pasižymintį nežabota galia, prabangia komplektacija bei legendinį pirmtaką atkartojančiais dizaino elementais ir spalvų deriniais, o būtent  - išskirtinės mėlynos Nogaro spalvos kėbulu, būdingo mėlynos ir juodos spalvų derinio salono apmušalais, didelėmis oro įsiurbimo kiaurymėmis ir masyviais išmetimo vamzdžiais. Nogaro debiutuos Ženevos autosalone.

    Skambus Nogaro pavadinimas mėlynai kėbulo spalvai suteiktas įamžinant dvi legendinio lenktynininko Franko Biela pergales, 1993 metais iškovotas Prancūzijoje esančiame Nogaro žiede per tų metų Prancūzijos kėbulinių automobilių čempionatą (Touring Car Championship).

    Įspūdingas 331 kW (450 AG) galios V8 variklis

    Ne veltui po variklio gaubtu sumontuoto jėgos agregato dangalą puošia žymenys „V8" ir 4.2 FSI. Variklio dangtis slepia įspūdingą 331 kW (450 AG) galios 8 cilindrų, 4,2 litro darbinio atmosferinį variklį, galintį pasiekti iki 8250 aps./min. ir iki 430 Nm sukimo momentą, išvystomą nuo 4000 aps./min. iki 6000 aps./min. diapazone. Šio galiūno dėka Audi RS 4 Avant Nogaro selection  nuo 0 iki 100 km/val.įsibėgėja per 4,7 s ir išvysto 280 km/val. maksimalų greitį. 

    Yra ir daugiau greičio rezervų, tačiau būtent ties šia riba suveikia greičio ribotuvai. Vidutinės degalų sąnaudos siekia 10,7 l benzino 100 km kelio, o į aplinką išmetama 249 g/km CO2.

    Variklio sukimąsi patikimai valdo ir aukštą važiavimo ekonomiškumą užtikrina 7 laipsnių automatizuota S tronic pavarų dėžė ir DSG transmisija. Vairuotojas gali rinktis automatinį arba mechaninį pavarų perjungimo režimą. Pavaras galima perjunginėti tiek įprasta pavarų perjungimo svirtimi, tiek šalia vairo esančiomis svirtelėmis.

    Pravažumą užtikrina ir ratams praslysti neleidžia nuolatinė visų ratų quattro pavara su savaime užsiblokuojančiu centriniu diferencialu. Variklio sukimo momentas tarp priekinių ir galinių ratų paskirstomas santykiu 40:60. Taigi, važiuojant įprastu režimu prioritetas teikiamas galiniam tiltui.  Esant reikalui, automatiškai arba rankiniu būdu galima pasirinkti 70:30 arba 15:85 santykius. Automobilio dinamiškumą ir stabilumą posūkiuose užtikrina adaptyvinė ratų sukimo momento valdymo sistema ir papildomai užsakomas sportinis diferencialas.

    Audi RS 4 Avant Nogaro selection standartinėje komplektacijoje - Audi drive select sistema, vienu mygtuko paspaudimu priderinanti pakabos standumą, automatinį pavarų dėžės veikimo režimą, vairo stiprintuvo, akceleratoriaus, sportinio diferencialo ir net sportinės išmetimo sistemos veikimo algoritmus bei daugelį kitų automobilio parametrų prie eismo sąlygų arba vairuotojo pasirinkto vairavimo stiliaus. Jeigu automobilyje sumontuota Audi MMI sistemos automagnetola su navigacijos sistema ir jutikliniu ekranu, tampa prieinamas dar vienas, laisvai konfigūruojamas Audi drive select sistemos režimas, suteikiantis galimybę vairuotojui užprogramuoti minėtus automobilio parametrus pagal savo poreikius.

    Audi RS 4 Avant Nogaro selection „apautas” 5 stipinų 20 colių ratlankiais su 265/30 dydžio padangomis. Pro ratlankių stipinus matyti raudonai nudažytos masyvios stabdžių diskų apkabos su su RS emblemomis. Stabdžių diskai - banguoto paviršiaus, perforuoti ir ventiliuojami. Pagal užsakymą priekinius ratus galima komplektuoti iš anglies pluošto pagamintais stabdžių diskais.

    Elektroninio stabilumo programoje (ECS) yra specialus sportinis režimas ir net visiško atjungimo galimybė.

    Salone karaliauja juodos ir mėlynos spalvų derinys

    Sportinio stiliaus salone vyrauja juodos ir mėlynos spalvų derinys. Priekinės sėdynės – iš sportinės S serijos katalogo,elektra valdomos, ventiliuojamos, su integruota atrama galvai, papuoštos grubiomis kontrastingų spalvų siūlėmis ir sportinėmis emblemomis. Bendroje dizaino koncepcijoje puikiai dera sportinio stiliaus slenksčių antdėklai, juodos spalvos grindų kilimėliai ir aliuminio spalvos dekoratyviniai elementai.

    Vairas ir pavarų perjungimo svirties rankena aptraukti juodos spalvos oda. Ant pavarų perjungimo svirties puikuojasi modelio išskirtinumą liudijanti  RS emblema.

    Pirmasis Audi RS 4 Avant Nogaro selection pristatymas įvyks mėnesio pabaigoje  prasidėsiančiame Ženevos autosalone, o netrukus po šios premjeros jis pasirodys ir masinėje prekyboje.

    Kaina – nuo 87300 eurų.