10 šviežiausių BMW naujienų - lengvesniam ir taupesniam vairuotojų gyvenimui

2012-10-18

Gamintojo nuotrauka
10 šviežiausių BMW naujienų - lengvesniam ir taupesniam vairuotojų gyvenimui

Vokietijos koncernas „BMW Group“ šviežiausiomis savo naujienomis siekia jau artimiausiais metais palengvinti BMW vairuotojų gyvenimą. Kątik pasibaigusioje Paryžiaus automobilių parodoje ir dar iki jos BMW pristatė bent 10 naujienų, pasižyminčių itin pažangiomis technologijomis, leisiančiomis užtikrinti BMW automobilių ekonomiškumą ir patogumą.

1.Konceptinis „BMW Activer Tourer“

Viena svarbiausių ir bene didžiausio Paryžiaus automobilių parodos lankytojų dėmesio sulaukusi BMW naujiena - prabangaus kompaktinių automobilių segmento ateities viziją atskleidęs, priekiniais ratais varomas konceptinis „BMW Activer Tourer“. Šiuo modeliu BMW pademonstravo itin inovatyvius sprendimus tiek dizaino, tiek automobilio valdymo srityse.

Su sportiškomis formomis, ryškiomis linijomis ir BMW modeliams būdinga estetika pasižyminčiu „BMW Activer Tourer“ modeliu koncernas planuoja žengti į kompaktinių automobilių segmentą. Automobilio viduje išskirtinį patogumą užtikrina pakelta vairuotojo sėdynė, erdvumas vairuotojui ir keleiviams, taip pat išplėstas bagažo skyrius. Visa „BMW Activer Tourer” valdymo sistema papildyta didesnį patogumą, funkcionalumą ir aukščiausią ekonomiškumo lygį užtikrinančiomis funkcijomis.

Speciali šio modelio versija „BMW eDrive“ pasižymi išskirtiniu dinamiškumu ir įspūdingais ekonomiškumo bei ekologiškumo rodikliais. Šis modelis turi pirmą kartą įstrižai sumontuotą priekinius ratus varantį 1,5 litro 3 cilindrų benzininį variklį ir galinius ratus varantį elektrinį variklį, kurie išvysto iki 190 AG, o 100 km/val. greitį automobilis gali pasiekti per 8 s. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos yra mažesnės nei 2,5 l/100 km, o CO2 emisija – mažesnė nei 60 g/km. Ličio-jono baterija gali būti pakraunama standartinėse rozetėse. Vien naudojant elektros energiją, su pakrauta baterija galima nuvažiuoti daugiau nei 30 km.

2. Konceptinis „BMW i3“

Naują automobilių konstrukcijos eros pradžią BMW siekia pažymėti su naujai pristatytu konceptiniu „BMW i3“, kuriame ekologiškumas yra jaučiamas kiekvienoje detalėje. Šis konceptinis modelis yra visiškai elektrinis, todėl neteršia aplinkos, salono kabina yra pagaminta iš anglies pluošto ir plastiko, interjero dizainas taip pat sukurtas remiantis griežtais ekologiškumo principais. Konceptinio „BMW i3“ modelio vidaus apdailoje naudojamos išskirtinai ekologiškos medžiagos - nuo ekologiškos eukalipto medienos iki natūralios vilnos ir pan.

„BMW i3“ galinė ašis varoma elektriniu varikliu, išvystančiu iki 170 AG, 100 km/ val. greitį automobilis galės pasiekti per mažiau nei 8 s. Pilnai pakrautas variklis galės nuvažiuoti nuo 136 iki 160 km.

Šis modelis taip pat pasižymi išskirtiniu erdvumu vairuotojui ir keleiviams bei labai geru matomumu. „BMW i3“ taip pat gali pasigirti net 200 litrų tūrio bagažinės talpa.

3. Atnaujintas BMW 7 serijos sedanas

Prabangių automobilių segmento gerbėjų džiaugsmui Paryžiaus automobilių parodoje BMW pristatė ir išore bei vidumi atsinaujinusį, ekonomiškesnį populiariausios BMW 7 serijossedaną. Viena svarbiausių naujienų šiame modelyje - priklausomai nuo pasirenkamo variklio, iki 25 proc. sumažintos degalų sąnaudos ir CO2 emisija. Papildomą ekonomiškumą taip pat užtikrina automatinė „Start&Stop“ funkcija, stabdžių atnaujinimo sistema ir antrosios kartos taupumą užtikrinantis ECO PRO režimas. Visos šio modelio versijos siūlomos su 8 pavarų automatine greičių dėže.

Labiausiai BMW 7 serijos modelio išorėje pastebima naujovė – iš visų radiatoriaus grotelių pusių montuojami pasirenkami LED žibintai. Tuo tarpu automobilio viduje dar didesnį komfortą užtikrina naujos kokybiškos apdailos medžiagos, pagerinta akustika ir tokios technologinės naujovės, kaip 3D grafikos ekranas, „Bang & Olufsen“ garso sistema ir kt. Naują komforto pojūtį suteikia patobulinta stabdžių sistema, elektromechaninis vairas ir standartinėje kiekvieno modelio komplektacijoje, galinių ratų ašyje esanti orinių amortizatorių sistema.

Įspūdingiausia naujiena, kalbant apie šio modelio variklius – galingiausias pasaulyje 6 cilindrų dyzelinis variklis BMW 750 xDrive. Ši BMW 7 serijos modelio versija turi trigubą turbokompresorių, išvysto iki 381 AG, o iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 4,9 s.

4. „xDrive“ sistema BMW 1 serijos modeliuose

Be konceptinių modelių BMW taip pat pristatė naujovių ir dabartiniuose savo modeliuose. Visų varomų ratų sistema „xDrive“, kuri paskirsto galią tarp priekinių ir galinių ratų ašių, pirmą kartą sumontuota ir dviejuose kompaktinės BMW 1 serijos modeliuose: BMW 120d xDrive ir BMW M 135i xDrive.

5. Naujas BMW 1 serijos dyzelinis variklis – „BMW 114d“

Visą BMW 1 serijos variklių gamą papildė ir naujas dyzelinis BMW 114dvariklis. Šis 1.6 litrų 4 cilindrų agregatas su BMW TwinPower Turbo technologija išvysto iki 95 AG, o vidutinės jo degalų sąnaudos siekia 4,1 - 4,3 l/100 km. Šiuo metu BMW pirkėjai visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje, jau gali rinktis penkių ir trijų durų BMW 1 serijos modelius iš 5 benzininių ir 6 dyzelinių variklių versijų.

6. Ekonomiškiausias BMW 3 serijos modelis – „BMW 316i“

Siekdami dar labiau palengvinti vairuotojų gyvenimą, BMW pristatė ir naują BMW 3 serijos atstovą - pavyzdiniu ekonomiškumu pasižymintį„BMW 316i“sedaną. Šio modelio automobiliai po savo variklio dangčiais slepia 1,6 litrų naujos kartos 4 cilindrų variklius su BMW TwinPower Turbo technologija, kuri padeda išvystyti iki 136 AG. Naujojo „BMW 316i“ standartinėje komplektacijoje yra 6 pavarų mechaninė pavarų dėžė, tačiau norintys galės rinktis ir 8 pavarų automatinę greičių dėžę.

7. Ekonomiškiausias BMW agregatas – „BMW 320i EfficientDynamics“

BMW Paryžiuje taip pat pristatė pirmąjį BMW 3 serijos modelio versiją su benzininiu varikliu, kurio rodikliai leidžia jam vadintis ekonomiškiausiu benzininiu agregatu visoje BMW gamoje. „BMW 320i EfficientDynamics“ sedanas nors ir turi tokią pačią degalų taupymo technologiją, kaip ir kiti modeliai, pasižymi geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis, specialia variklio struktūra ir pavarų keitimo proporcija. Šiame modelyje esantis 2 litrų variklis su BMW TwinPower Turbo technologija išvysto iki 170 AG, o 100 km/val. greitį sedanas pasiekia per 7,6 s. Atletiškas BMW 3 serijos modelis taip pat pasižymi itin mažomis degalų sąnaudomis – 5,3 l/100 km.

8. Papildoma BMW ConnectedDrive vairuotojo pagalbos sistema

Nuolat vykdomi sistemos BMW ConnectedDrive funkcijų tobulinimai ilgainiui koncernui „BMW Group“ leido tapti vairuotoją, automobilį ir išorę apjungiančių funkcijų srities lyderiu ir taip palengvinti vairavimą. Siekdamas dar geresnių rezultatų, Paryžiaus automobilių parodoje koncernas pristatė papildomą BMW ConnectedDrive vairuotojo pagalbos sistemą, apimančią naujosios kartos profesionalią navigaciją, 3D grafiką, patobulintą ekraną ir valdymo koncepciją. Svarbu dar ir tai, jog naujoji diktavimo funkcija su kalbos signalų atpažinimu leidžia vairuotojui rašyti el. laiškus ir tekstinius pranešimus vien tik balso pagalba. Prie didesnio komforto prisideda ir BMW Car Hotspot LTE sistema, suteikianti plačias mobilaus interneto galimybes - BMW yra pirmasis gamintojas pasaulyje pasiūlęs šią technologiją visiems savo modeliams.

9. BMW M Performance priedai BMW 1 ir 3 serijai

Sportiško vairavimo gerbėjai žino, jog BMW vairavimo malonumą sustiprina ir išskirtinės galios varikliui suteikia specifiniai BMW M Performance paketo priedai. BMW pirmą kartą pristatė specialiai trijų durų BMW 1 serijos ir BMW 3 serijos Touring modeliams sukurtą M programą, kuri prekyboje pasirodo jau šį rudenį. Modifikuoti vairavimo, stabdžių, aerodinamikos ir salono komponentai suteikia ženklių pokyčių - pagerina automobilio dinamiškumą bei galingumą, sumažina jo svorį ir užtikrina geresnes aerodinamines savybes. Taip pat šie priedai suteikia automobiliui ryškų sportinį charakterį, kuris atsiskleidžia tiek išorės, tiek vidaus dizaino elementuose.

10. BMW EfficientDynamics sistemos inovacijos

Siekdamas didinti BMW automobilių ekonomiškumą ir tapti šios srities lyderiu bei patenkinti pirkėjų poreikius, koncernas „BMW Group“ tobulina 2007 m. pradėtą vystyti degalų sąnaudų ir emisijos mažinimo konceptą BMW EfficientDynamics ir žengia iškart keliomis kryptimis. Viena iš jų - didesnis dėmesys elektrai. Hibridiniuose BMW 7 serijos automobiliuose jau įmontuota „vairavimo pagalbos“ sistema, paremta navigacinių sistemų duomenimis, ir dalija patarimus vairuotojui, kaip važiuoti mažiausiomis sąnaudomis. Be to, automatinė pavarų dėžė pati prisitaiko prie gautų duomenų, todėl įveikiant posūkių virtinę, išvengiama bereikalingų pavarų perjungimų, o kartu – ir didesnių sąnaudų. Be to, nauja sistema pasiūlys tris vairavimo režimus – ekologinį, komforto ir sportinį.

Antroji patobulintos BMW EfficientDynamics sistemos kryptis - efektyvi dinamika. Šiame inovacijų pakete – nauji aerodinaminiai ir automobilio šildymo sistemos sprendimai. Taip pat intensyviai dirbama, siekiant pagaminti tvirtas, bet lengvesnes automobilių detales. Tam tikslui BMW naudoja aliuminį ir cinką, bei pradeda eksperimentuoti su anglies pluoštu, kurį laiko automobilių pramonės ateitimi. BMW jau gali didžiuoti pasiektais įspūdingais rezultatais. Pavyzdžiui, standartinis BMW kapotas sveria 18 kg, pagamintas iš aliuminio – 12 kg, o naujas anglies pluošto kapotas – tik 7 kg. Taigi, sumažėjęs svoris padės užtikrinti mažesnes degalų sąnaudos.